You are not connected. Please login or register

dis one time...

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1 dis one time... on Sat Feb 02, 2013 12:59 pm

Guest


Guest
This one time teh sekrit peeple (league winners of haxleague by like 40 points compared to the runners up) beat a team 13-0 Cool we beat totalFPL 13-0 hahahahahhaha IT WAS AS IF THEY STARTED HAX YESTERDAY

2 Re: dis one time... on Sat Feb 02, 2013 8:22 pm

Guest


Guest
And we lost 2-1 to the Peacocks :'(

3 Re: dis one time... on Sat Feb 02, 2013 8:42 pm

Arctic wrote:This one time teh sekrit peeple (league winners of haxleague by like 40 points compared to the runners up) beat a team 13-0 Cool we beat totalFPL 13-0 hahahahahhaha IT WAS AS IF THEY STARTED HAX YESTERDAY

I'm genuinely interested here, what led you to believe that anyone gives the slightest shit?

View user profile

4 Re: dis one time... on Sat Feb 02, 2013 9:14 pm

Guest


Guest
Bant wrote:
Arctic wrote:This one time teh sekrit peeple (league winners of haxleague by like 40 points compared to the runners up) beat a team 13-0 Cool we beat totalFPL 13-0 hahahahahhaha IT WAS AS IF THEY STARTED HAX YESTERDAY

I'm genuinely interested here, what led you to believe that anyone gives the slightest shit?

Calloway had the slightest of shit replying so your point is invalid

Calloway wrote:And we lost 2-1 to the Peacocks :'(

Peacocks are cheats, this one time they played an ineligible player against us and they also suk'd hc's penis so they didn't get a defloss Mad

5 Re: dis one time... on Sat Feb 02, 2013 9:21 pm

I know you have serious problems, so i'll try to explain this in as simple terms as possible. this. is. rfl. if. you. want. to. talk. about. your. shitty. little. other. league, fuck. off. somewhere. else. you. stupid. retarded. cunt.

View user profile

6 Re: dis one time... on Sat Feb 02, 2013 10:49 pm

Guest


Guest
Bant wrote:I know you have serious problems, so i'll try to explain this in as simple terms as possible. this. is. rfl. if. you. want. to. talk. about. your. shitty. little. other. league, fuck. off. somewhere. else. you. stupid. retarded. cunt.

well that isn't my league and i barely visit the site, also where is teh freedom for free speech? why is this annoying you?

Did you see me using offensive words NO.

I believe your a child who got abused by your parents constantly throughout your whole life and your trying to attack your rage at other people through the internet because in real life your a weak fat midget jewish morman.

7 Re: dis one time... on Sat Feb 02, 2013 11:00 pm

Your theory does not make sense though, because I get on well with everyone on this site except you, so therefore I cannot just be trying to direct my rage at people. You, however, have no friends, so it is quite clear that you are the problem

View user profile

8 Re: dis one time... on Sat Feb 02, 2013 11:07 pm

emile fai


Admin & Harlem Bike Thieves
Admin & Harlem Bike Thieves
BIG UPS TEH SEKRIT PEOPLE

And Arctic does raise a valid point by saying that the Peacocks are CHETS. Well done kind sir.

i swr we beat some other teams like 10-0 as well, meh


_________________
[You must be registered and logged in to see this link.]

[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]

mlf and ren a* chem snm

CYA SAMUEL

[You must be registered and logged in to see this image.]
View user profile

9 Re: dis one time... on Sat Feb 02, 2013 11:13 pm

Guest


Guest
Bant wrote:Your theory does not make sense though, because I get on well with everyone on this site except you, so therefore I cannot just be trying to direct my rage at people. You, however, have no friends, so it is quite clear that you are the problem

Forget everything aside that happened before

I make a thread about sekrit beatin a taem 12-0

You came and said no one gives the slightest shit, I reply callo gave teh slightest shit to reply, you tell fuck off calling me a retarded cunt, I reply with your a abused child who is directing his anger at me. Also I get along just fine in Galaxy/Haxleague and FM which FM and Galaxy are a larger laegue than this and even haxleague possibly so your point i got no friends are invalid.

Basically pretty much everything you said i manage to prove is invalid with hardcore facts snm u faggot

10 Re: dis one time... on Sat Feb 02, 2013 11:16 pm

look, either you genuinely want to discuss your shitty little leagues, or you're just looking for attention cos you have no friends. if you honestly wanted to discuss them, you would do so elsewhere, so you're obviously just trying to get attention by being a twat. in my whole time on here i've seen one person have a friendly conversation with you. ONE. no one here likes you except maybe som, so if you really are so popular on haxleague or fm or whatever then fuck off back to there where people might actually want to read your pathetic little messages.

View user profile

11 Re: dis one time... on Sat Feb 02, 2013 11:26 pm

Guest


Guest
Bant wrote:look, either you genuinely want to discuss your shitty little leagues, or you're just looking for attention cos you have no friends. if you honestly wanted to discuss them, you would do so elsewhere, so you're obviously just trying to get attention by being a twat. in my whole time on here i've seen one person have a friendly conversation with you. ONE. no one here likes you except maybe som, so if you really are so popular on haxleague or fm or whatever then fuck off back to there where people might actually want to read your pathetic little messages.

Famalam your just jelous you suk at hax cuuz ur never get in a team in any of them leegs. Also all of total hax likes meh, Le Ricemans likes meh, iks finks I am cute somehow, I fink some of ACT likes me, arguably some of the bear assocatian likes. So yet again your point is invalid again you wierd deranged child

12 Re: dis one time... on Sat Feb 02, 2013 11:33 pm

I'm not going to sit here and argue about who's better at haxball, I have a life. No doubt you'll reply to this thinking you're some kind of hard nut by saying 'yeah init fam i'm btr dan u blad i'll fite you im so cool argue back pussy,' but i've decided you aren't worth the seconds of my life it takes to reply, so you'll have to find someone else to give you the attention you crave, cya

View user profile

13 Re: dis one time... on Sat Feb 02, 2013 11:37 pm

emile fai


Admin & Harlem Bike Thieves
Admin & Harlem Bike Thieves
Arctic wrote:

Famalam your just jelous you suk at hax cuuz ur never get in a team in any of them leegs. Also all of total hax likes meh, Le Ricemans likes meh, iks finks I am cute somehow, I fink some of ACT likes me, arguably some of the bear assocatian likes. So yet again your point is invalid again you wierd deranged child

We actually hate you secretly.

Also don't condescend other leagues @ bant, all the ones (apart from HaxLeague, lol HaxLeague) are bigger and more established than this one - we don't backchat about your (our?) league so don't do the same about ours.


_________________
[You must be registered and logged in to see this link.]

[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]

mlf and ren a* chem snm

CYA SAMUEL

[You must be registered and logged in to see this image.]
View user profile

14 Re: dis one time... on Sat Feb 02, 2013 11:38 pm

Guest


Guest
Bant wrote:I'm not going to sit here and argue about who's better at haxball, I have a life. No doubt you'll reply to this thinking you're some kind of hard nut by saying 'yeah init fam i'm btr dan u blad i'll fite you im so cool argue back pussy,' but i've decided you aren't worth the seconds of my life it takes to reply, so you'll have to find someone else to give you the attention you crave, cya

lol fam, you don't hav a life or else you won;t be makin abusive comments on dis thread, also why ain't you responded to all the comments you made that I made invalid, dats wat i fort you can't cuz ur a retard. Ain;t you the one who first said on this thread go fuk off from rfl? so yet again the point you just made again is invalid

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum